رواية ملكت الأسد بقلم فاطمة حسن (رواية ملكت الأسد مكتملة جميع الفصول)

admin27 أكتوبر 2023آخر تحديث :

Views: 1005

رواية ملكت الأسد الفصل الأول 1 بقلم فاطمة حسن

ادخلي يلاا

ملك بعيط. ونبي روحني وانا هشتغل واللهي وهدفعلك فلوس اللي اخدها جوز اميي بس روحني

يلاا بق ادخلي وكفاية عيط

ملك. طب م. مش حرم عليك. تتجوزني وانا قد بنتك. طلقني ونبي

هشام بضحك. هههههههه. اطلقك ازاي بس. هو انا كنت اتجوزتك

ملك بعيط اكتر. يعني انت ه تخليني اعيش هنا من غير جواز.

هشام مسك ايدها. اهديي. انت اتجوزتي فعلاا بس مش انا اتجوزتي ابني

ملك ببراءة. بس انا مش عايزه اتجوز ممكن امشي

هشام ف نفسه. انا عارف اني بظلمك بس انتي الوحيده اللي هتقدري ه

تساعدي ابني

هشام. ملك خلاص انتي اتجوزتي وانتهى الموضوع

هشام بصوت عالي. أسد. أسد

بهدوء نزل ع السلم بي جسم القوي وطول وملامحه القوه والجذب

أسد بهدوء. ازيك يابابا عامل ايه

هشام. كويس عامل اي انت. مش نوي ترجع تعيش معيا بق

أسد كان هيرد بس فجأه. مين معك

هشام بهدوء. ديي ملك مراتك

أسد دخل ف نوه ضحك. هههه بجد مراتي. احنا هنهزر ولاا ايي

هشام. بس انا مش بهزر ملك مراتك ع سنه الله ورسوله

أسد بصوت عالي. يعني ايي الكلام داا شايفني عيل صغير علشان تروح تجوزني من غير ما اعرف ثم اكمل بقسوة. ومين بق الرخيصة اللي وفقت على كده

عند ملك عيونها دمعت

هشام. أسد. احترام نفسك. انا عملت كده علشان مصلحتك انت محتاجها

أسد. انت عرف كويس اني سرير دايما في واحده ودي مش هتكون لازمني ف حاجه

هشام بغضب. اسسسسد

أسد. انت عرف اني مجيش بصوت العالي . ودلوقتي اتفضل

هشام. اتفضل فين

أسد بوقحه. أيي هو مش النهارده فرحي ولا ايي محتاج اكتشف مراتي براحتي

ملك اول ما سمعت الكلام داا فضلت ترتعش وفضلت تبص ع هشام بخوف

هشام. انا هفضل هنا

أسد. ايي هتعمل فيها ابو العروسه وتستنا تتطمن عليها ولاا. اتفضل يابابا

هشام. أسد روح المكتب عايز اتكلم معك كلمتين

أسد نزل بهدوء بس وهو مشي خبط ف الطربيز

هشام بخوف. حاسب

أسد بجمود. متخافش اويي كده

أسد دخل المكتب وملك كنت بتبص عليه

هشام بهدوء. هو مش بيشوف

ملك حطته ايدها ع بوقها بصدمه

هشام بحزن. حصله حادثة علشان كده. هشام مسك ايدها. انا اسف انا عرف اني بظلمك بس دا ابني الوحيد انتي الوحيده اللي هتقدري تساعدي وتكوني معا

ملك بعيط. مش هعرف صدقني انا أضعف م اني اعمل كده انت متعرفنيش كويس

هشام بنفسه. إنتي البنت الصح. اللي هتخلي الأسد يهداا. انتي الوحيده اللي هتمسحي القسوة كلها

هشام لملك. صدقني تقدري. حاولي ارجوكي انا عايز ابني

أسد دخل المكتب وملك كنت بتبص عليه

هشام بهدوء. هو مش بيشوف

ملك حطته ايدها ع بوقها بصدمه

هشام بحزن. حصله حادثة علشان كده. هشام مسك ايدها. انا اسف انا عرف اني بظلمك بس دا ابني الوحيد انتي الوحيده اللي هتقدري تساعدي وتكوني معا

ملك بعيط. مش هعرف صدقني انا أضعف م اني اعمل كده انت متعرفنيش كويس

هشام بنفسه. إنتي البنت الصح. اللي هتخلي الأسد يهداا. انتي الوحيده اللي هتمسحي القسوة كلها

هشام لملك. صدقني تقدري. حاولي ارجوكي انا عايز ابني. ثم اكمل بسرعه. انا هساعدك بس حاولي

ملك ببراءة لما شافت هشام بيتحيل عليها. ماش

هشام بفرح. اطلعي انتي دلوقتي. وانا هتكلم معاا

هشام بصوت عالي. يا صفية. صفيه

صفيه الخدامه. نعم يباشا

هشام. وصلي الهانم الاوضه بتاعت اسج بيه

صفيه. تحت امركك. اتفضلي

ملك طلعت معها الاوضه ودخلتها

ملك بصت ع الاوضه با اعجبب

ملك. ممممم حلوه اويي بس كلها ب الأسود دا عبيط دا ولا اي

تحت

هشام دخل المكتب بهدوء لاقه أسد ريح جي فيه

أسد بغضب. كل دااا

هشام. اسسد احترام نفسك انت بتكلم ابوك. صوتك داا ميعلش تاني

اسد. ايوه بكلم ابوه اللي رح جوزي من غير مع أعرف كأني عيل صغير قدمه

هشام. انا كنت خاي….

اسد وهو بيقوم. امشي يابابا امشي

اسد سابه وطلع وهشام فضل يبص عليه بحزن

أسد دخل الاوضه زي الصاروخ

أسد بصوت عالي. تعالي هنا

ملك قامت بخوف من ع السرير وقربته منه

أسد اوى ما حاس انها قريبه منه مسكها من شعرها

اسد. وانتي بق يروح امك اخدتي كمان علشان الليله ديي

ملك بدموع. واللهي مخدتش حاجه

ثم اكمل بيراءه. انا اصلاا مش بحبك وانت شكل يخوف ثم اكمل. هو انا مش هكدب واقول انك وحش بس انا عايزه امشي ممكن تمشني وانا مش هجي هنا تاني

أسد سبها بصدمه.

أسد. انتي خلاص مش هتمشي من هنا انتي دخلتي عرين الأسد وانا هربيكي من الاول. ويويلك منى لو مسمعتيش الكلام

أسد سبها ودخل الحمام. وهي لسه وقفه مكانها بخوف

بعد شويه خرج أسد وهو بيلف الفوطه ع وسطه

أسد بسخرية ف نفسه. ها اكيد هتعمل نفسها مكسوفه دلوقتي كأني اول راجل تشوفه كده

ملك بصوت عالي. اللله

ملك قربت منه اويي. شكلها اويي وانت ازاي طلعتهم ف بطنك كده

اسد بستغراب. اي دول

ملك حطته ايدها ع صدرو وبعدين فضلت تحركها نزول ع بطنه وهي بتقول. دول انا مش عندى ليه

اسد فضل وقف مصدوم من حركتها وحس أن جسمه سخن من حركتها

اسد بغضب وهو بيشل ايدها. ابعدي يحيوانه ازاي تلمسني كدة

أسد دخل الاوضه بتاعت الهدوم ولبس وخرج بهدوء

أسد. انتي فين

ملك. هنا

أسد قرب منها. اقل*عي

ملك بخوف. ل. ليه

أسد بصوت عالي. اخلصي

ملك قلعت بدموع

أسد قرب منها وحط ايده ع جس*مها يشوفها قلعت ولاا لاء

ملك اتكسفت وحاولت تبعد عنه

أسد بعد عنها ورح نام ع السرير وشغل التكيف. نامي ع الارض وزي ما أنتي كده

ملك. بس. بس

أسد بغضب. بس أيي اللي اقوله يتسمع انتي فاهمه

أسد نام

وملك نامت ع الارض وفضلت تعيط

بعد مده ملك قامت وقربت من أسد. ا. انت

أسد…..

ملك جبت القميص بتاع أسد ولبسته وقربت من السرير. ونامت ع اطرف

ملك. انا بعيده عنه وهقوم بكره بدري واكيد مش هيعمل حاجه

تاني يوم الصباح

أسد قام وهو حاسس بحاجة ع جسمه

أسد مد ايده يشوف ف لاقه جسم ناعم ودفي أسد بق يحسس ع جسمها

بس مره واحده قام بغضب. انتي يحيوانه

ملك قامت بسرعه وخوف. ن. نعم

أسد وهو بيمسها من شعرها. مين قالك تنامي جانبي

ملك بدموع. اسفه. واللهي الجوا كان برد اويي مش هعمل كده تانى

أسد كان لسه هيتكلم بس

الخدامه. أسد باشا. استاذ هشام تحت ومستني حضرتك

أسد. خلاص امشي انتي

أسد. تعرفي لو عرفت انك مشتركة مع هشام بيه ف اللي بيحصل دا انا هقتلك

أسد زقها رحت وقعت ع الارض جامد

أسد. خمس دقايق وتنزلي ورايا

أسد نزل وأول ما هشام شافه

هشام. هي فين يا أسد

أسد ببرود. هي مين دي يابا

هشام بغضب. عملت فيها ايي يا أسد

أسد. ديي مراتي مش كده ولا ايي واعمل فيها اللي انا عايزه

هشام.ان….

هشام لاقه ملك نزله من ع السلم بهدوء

هشام قرب منها. عامله ايه

ملك بخوف من أسد. ك. كويسه

يتبع…..

التعليقات

عذراً التعليقات مغلقة

اكتب ملاحظة صغيرة عن التعليقات المنشورة على موقعك (يمكنك إخفاء هذه الملاحظة من إعدادات التعليقات)
    الاخبار العاجلة